Hur vill du ha det?

Jaha, Jag ska inte skriva så mycket, Just nu håller jag på att städa mitt rum och Packa lite! :)
Matilda ringde nyss, och dom är i kolsta just nu och har träning, men sen ska jag möta henna på stationen, ska väl prata lite med henne, det behövs verkligen! :)
Ikväll fick jag frågan att vara hemma hos matilda och kolla film och tagga inför helgen! :) Får se hur det blir med det, måste verkligen packa nu då. men det skulle vara kul att tänka på något annat, men vi får väl se vad det leder till,
Men just nu, ska jag sätta på Sportify på HÖGSTA volym, i med högtalarna nu, själv hemma, ska städa! :) Kan det bli bättre?

Tjilla Galet! :)


Kommentarer
eg

fin header du fått stumpan :)

2010-01-29 16:33:26
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0