I'm Happy! :D

Hemma från träningen, Duschade väl på en 45 minuter, :D haha eller nej jag duschade inte så länge, men orkade inte skynda mig ur duschen! Anna och Lollo sällskapade mig :)
Det verkade faktiskt vara en ganska rolig träning för att vara uppland! :) haha
tränade i två timmar så dom var väl ganska trötta på slutet, men det var kul att avsluta med Shoot-out,
Jag borde nog satsa på en vänster karriär! :D
När jag kom hem hade mamma lagat pannkakor! :D Det var verkligen gott... Vad har ni på era pannkakor? Banan, Sylt, socker och grädde, kan det bli godare? haha
Nu ska jag fortsätta att fixa med musiken lite, lollo gav mig ett tips så ska prova det lite! :D
Får väl se om jag lyckas :) Adjöss


Kommentarer
MKL

Madonna-celebration Typ, det är ett måste :)

2010-01-07 21:29:42
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
Anna

Idag åt jag drottningsylt och grädde på mina pannkakor :-D

2010-01-07 21:35:23
URL: http://alfmina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0