it's only you!

Nu är jag hemma hos Elin, fick ju gå hit idag med, jag missade bussen :O
Men Anna var snäll och mötte mig vid guppen, jag hatar verkligen att gå själv, man har ju ingen att prata med, Men med Anna kan man ju alltid prata! :) haha
NU provar vi elin,s lilla massageapparat, Helvete vad skön den är, men anna har ju beslagtagit den nu, så jag har inte fått så mycket, men jag ska ha den senare ikväll, för nu drar vi nog till coop och handlar lite, jag är sugen på en Mathilda Kalla ( daimglass :)
Hoppas på att matilda är klar snart och att coop är öppet, :)
Vi hörs väl senare,

Kollat lite på Hm också, och jag har hittat min vårjacka som jag vill ha! Jag måste verkligen köpa den,!

Den här tröjan MÅsTE jag också köpa! :)

Hörs senare! :)

Kommentarer
Anonym

Ät inte upp all glass själv bara, man får jätte onte i magen, det vet ju jag :) <3

2010-01-01 22:17:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0