Jaaaaa,! :)

Jaha, hemma från hallen nu då! :D Och Ja, lilla jag kommer få åka med till Sverige cupen! Glad blev jag :) Jag åker med som extra spelare, men nu blir jag Kallad MM :O (materialmadde) inte så kul, min första uppgift idag var att tvätta våra matchkläder! :O hahah men men det går snabbt, Jag skiter i vad jag får göra, bara jag får vara där och kolla och vara med dom bästa! :D
Nu ska jag hoppa in i duschen, ska nog göra en hårinpacnking med min packning sak som jag glömde hos elin, :) behöver fan göra det varje dag /:
Sen Hoppas jag att vi åker till Anna eller någon annan och kollar film! skolan börjar ju snart, och då blir det inte så mycket film på kvällarna, eftersom att man alltid har handboll! :D


Kommentarer
MKL

ME LIKE MM!

2010-01-05 15:19:42
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0