Katrineholm!!

Jaha, jag har inte kunnat uppdaterat någonting för jag har inte haft något internet hemma! men igår hade vi två matcher, förlorade En och vann en! :) faktiskt bra,
Men men Nu är vi iallafall i Katrineholm! Och det är faktiskt väldigt skönt! vann första matchen Med typ 10, inte den bästa matchen, men lite nervösa kasnke,
Allt känns bra, Förutom att jag vill spela, men aa sånt är livet, jag ska ändå ha kul här, :D
Får väl se hur mycket tid jag kommer ha att skriva, Men nu ska jag iallafall dra tillbax till hallen för Sverige har snart match, och den får vi ju bara inte missa! :=) haha

Anna: du är Bäääst på att sjunga! :) hahah
FAst matilda: du ärr såå mycket bättre! :) haha


Suddigast, suddigare, normal, Skarp! :D hahah

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0