Klockrent elin! :D

Okej, Kom precis hem från matchen... satt kvar ett tag med anna och Miranda i hallen :D Haha, vi försökte plugga,men jag har lagt ner det där nu :P
Matchen var skit tråkig, jag var absolut inte insatt... Det roligaste idag var när vi skulle gå till toletten och elin typ haltar... Jag ba, elin har du ont i ditt ben? ( hon har problem med det) Elin: nej, det är min trosa som sitter fel,
Hahahhahahaah så mycket har jag inte skrattat på länge, det var så jävla roligt, man kan ju ändå försöka att gå lite normalt, men nej inte elin! :D haha
Men du e söt du... haha
Nu är det handboll på tv:n Sverige mot polen tror jag, Det står lika i paus, Eller? :D

Imorgon är det sovmorgon. det ska verkligen bli sköönt, Men kommer nog ändå vara trött eftersom att jag ska sitta uppe och plugga, :D eller ska jag? haha
Nej, det börjar väl snart igen, + att jag har ingenting att skriva, Längtar till imorgon då jag ska få mitt hemska hår färgat, någonting som verkligen behövs, kan inte gå såhär längre :)


steg 4... inte steg 4? det hänger på mig nu...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0