KOM IGEN NU!!

Okej, nu kanske jag ska ta och skriva ett litet inlägg ändå :) haha
Jag har inte sovit ett dugg inatt tror jag, För jag är jätte trött nu, Katten har typ hoppat runt och lekt i min säng heela natten, Blev skit irriterad :O
Men men, klockan blev 9 och jag kunde inte somna om /:
Fick ett sms av min tränare, Hon är magsjuk, så det går typ vinterkräksjukan :O Jag hatar att spy, det är det värsta som finns :O så jag hoppas inte att jag får den, jag klarade mig förra vintern,
Doc känner jag av lite lite i min hals /: Kanske är för att jag sovit dåligt, hoppas det iallafall, så det går över, man får ju verkligen inte bli sjuk nu när man kanske kan göra Comeback! :D
Dax att räkna igen... äääh 2 månader och 19 dagar, jag hoppas att jag kommer göra min Comeback match den 30/1 :) 
Så nu LÄÄÄNGTAR jag :) hoppas bara att allt går som jag vill.
Nej men nu ska jag sluta tänka på det, jag känner för att jag ska fixa lite med mitt hår, vet inte varför, men känns som en sådan dag :)
Noppade inte brynen igår, så det ska jag också göra, sen ska jag plugga :O ingenting jag gillar, men men, det får gå som det går :)
För ikväll har vi ju match, Taggad som fan säger jag bara, vi möter spårvägen, som ni nog alla vet :)

Vad som händer efter det vet jag inte, men det känns som att jag vill göra något roligt eftersom att jag låg hemma igår (: Men det kommer senare :) nu ska jag börja ta mig upp ur sängen :)


Den här lilla skiten höll mig vaken! :)

Kommentarer
Saga Pakgohar

Älskar bara din katt!! Är ju djurälskare och har en katt själv så jag dog lite när jag såg den här bilden ååååååååååååh!

2010-01-25 00:44:21
URL: http://sagasplace.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0