Låååånga samtal! :)

Äntligen har Anna lagt på! :D jag har verkligen en tvångstanke när jag pratar i telefonen( förutom när jag är sur) Jag måste alltid lägga på luren sist, :) Men anna vägrade ju att lägga på så nu pratade vi i 50:51 minuter, Hahah
Men det roliga var att Anna inte vet att det typ är gratis att ringa till comviq mobiler, hon ba nu blir min räkning jätte hög :P
Anna min lilla nörd hahah! :)
Nej men nu ska jag faktiskt Borsta tänderna och sova, jag har fan varit trött hela jävla dagen, Så det är dax att sova! :)
Undra vad jag hittar på imorgon, kanske ska träffa flickorna? vem vet? eller vad ska ni göra imorgon? :)
Det är Lördag och Inga matcher eller någonting, känns som något roligt kommer hända i morgon! :)
Elin fyller år snart också! :D Eller på Måndag tror jag det var, :) då blir hon 16 bast, Och ni måste passa er på vägarna, för jag lovar, hon är inte så jätte stabil, :P eller okej, ingen aning hur hon är, men jag kan verkligen tänka mig! :) hahahah

Anna, jag är faktiskt Glad för din skull :)

Och det här med Header, jag har verkligen inte en ända Tanke på hur jag vill ha den! ): får väl sitta och leka med den i morgon, om jag inte hittar på någonting roligt :)
Juste: Let's Dance var faktiskt inte min favorit, asså jag kommer inte bli ledsen om jag missar ett avsnitt eller två, det var inte så jätte bra, men jag får väl hoppas att det bli bättre, Jag önskade att Rabih fick en bättre brud att dansa med, dom passar ju verkligen inte tillsammans, men men sånt är livet! :P


Kommentarer
anna

nej jag veeet !! rabihs beud va så jääääkla tråkig .... absokut inte som han -.-

2010-01-08 23:50:46
URL: http://shitbulle.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0