LETS GO EMO!

Tack Matilda Lunidn! jag blev jätte nöjd med mitt hår!  :D Nu är både jag och Anna svart håriga, Länge sen jag var det nu :) Fast jag ahar ju bara tonat, så det går väl ner lite snart! 

Träningen idag: GICK GALANT, fick prova ett skydd som jag ska köpa, och skulle prova det, Och på Måndag ska jag prova stå i mål igen! :D Jag är jätte glad, för jag Passade faktiskt idag, Och det har jag inte kunnat sen jag gjorde illa mig, Jag visste att jag skulle bli bra, Fast jag ska inte vara FÖR Glad, för det kanske känns lite konstigt sen om jag gör illa mig igen! /:
Men steg 4 kommer bara närmare och närmare!...

Nej, nu har jag och anna stått i duschen ett bra tag nu, hon stog 50 minuter och jag 40, verkligen huur skönt som helst :) haha
Men nu ska jag dra mig hemåt, måste färga mina ögonbryn! :)
Hörs senare! // EN GLAD MADDE :)




THE EMO GILRS hahaha! :)

Kommentarer
eg

WOHOOO me like :D

2010-01-21 20:22:20
URL: http://elingu.webblogg.se/
sandra

fina flickor! :)

2010-01-21 22:24:23
URL: http://saandrastark.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0