LÖÖÖRDAG!

nu är lilla jag nyvaken! :) mamma försökte väcka mig hur länge som helst genom att "kasta" katten på mig :o haha Kasta var kanske fel ord men vet inte vad jag skulle skriva! :) Haha,
Idag: Ja flickorna ska nog dra mot anna på dagen idag :) haha Får väl se vad vi hittar på! hon är själv hemma tror jag iaf, :D lät som så, haha så jag ska väl ta 20 över 12 bussen, sen möta upp Matilda och Elin på stationen, man vill ju inte ta tåget själv /: haha
Ikväll vet jag inte vad som händer, Matilda ska ha en jävla massa gäster hemma hos henne, bl,a min familj, :D haha men jag är hos mamma så jag får se hur det blir, :) haha
Jag ser väldigt fram emot att träffa Anna idag faktiskt, hon har lovat mig en sak, och jag hoppas att hon håller den :)
Sen ska hon sheejka rumpan också, för hon säger att hon kan göra det :) haha så det ska nog bli jävligt roligt att se :) haha Jag skulle vilja filma henne när hon är ute och går med wilma också! :) hahah för det är skit roligt, hunden lyssnar inte på henne, :D hahahha
Nej nu ska jag hoppa in i duschen faktiskt, sen börja göra mig i ordning, viktigt att inte missa bussen! :)


är den här headern bättre? ska jag bara ha svartvita bilder? snälla hjälp mig, jag har inga idéer /:
Ska jag ha en jävla massa bilder, inte bara på mig alltså, typ som jag gjorde till julias blogg!!

Kommentarer
julia

jag tycker du ska ha headern som du har nu, skitfin! :)

2010-01-09 11:53:34
eg

Jag tycker också att du ska ha headern som du har nu :)

2010-01-09 12:07:51
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0