Lovet är slut nu

HOOLA! Vaknade tidigt idag, ställde klockan på halv 9 och znoozade till tjugoi.
Hoppade direkt in i dushen, Jag bara älskar att duscha på morgonen, det måste vara det bästa som finns :D
så nu har jag typ stått där en halvtimme och nu sitter jag här och väntar på att frukosten ska vara framdukad, men nej, ingen är ju hemma så idag får jag göra den alldelles själv! tänk om man skulle leva på ett hotell som zack and cody, hotell frulle varje dag som är framdukad, Jävlar vad härligt! eller skulle inte ni vilja ha så? det är iaf min dröm, om jag får pengar när jag blir äldre så ska jag lätt anlita en såndär som fixar mat varje dag till mig, underbart härligt, :)
Nej men nog snackat om vad jag skulle vilja, nu ska jag ta och göra mig lite frukost, limpa med smält ost låter ju underbart det blire nog! :D
Vad brukar ni äta till frukost, om ni ens äter frukost?
Jag skulle aldrig klara mig utan frukost,

Idag börjar skolan som vanligt, halv 11 börjar vi idag, det är skönt att vi började på en torsdag och inte på en onsdag, då har vi träning på morgonen, och det är man inte taggad till när man precis kommit tillbaka till skolan, :D
Jag kan verkligen inte sluta skriva, jag känner mig på ett riktigt skrivar humör idag, men jag måste väl försöka att lyfta fringrarna från tangenterna, för det får inte bli att jag sitter vid datan och glömmer bort tiden!
HEEJDÅ, hörs senare :)

undra hur många gånger jag har haft den här bilden i bloggen!?! men jag bara älskar den...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0