LUNCHEN!!!

Rubriken påhittad av Marcus! hahah

Nu sitter vi här i ljusgården! :D Jag blir frästad av marcus klubba :P haha ( var tvungen att skriva det av honom)
På matten idag, gjorde vi inte så mycket! :D det blev att fixa bloggen lite, nu ska jag bara fixa lite detaljer, som att göra en ny header, :) ingen idé om hur jag vill ha, men jag gör väl bara något enkelt! :)...
Till lunch var det typ pasta och biffar, skit äckligt, men det är första gången vi inte får någon grytjävel! :D haha
Nu har vi bara svenska kvar, sen är det slut på skolan! :D FREEEDAG, vad händer ikväll då?...
Jag skulle iaf inte vela ha träning på en fredag kväll, som märsta ik har! stackarna!!

Nu har jag inte så mycket att skriva, Försök att planera in nästa onsdag, Pojkar 93 har match mot djurgården borta, Be there,
Nu ska jag umgås lite med marcus! :)

Madde har världens bästa blogg!! /marcus


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0