Mycket skrivande!

Vaknade tidigt som fan idag, eller klockan 7 /: Ställde faktiskt klockan, men jag börjar inse nu att jag kan gå upp senare dom dagar vi har träning, det är ju bara att sätta på sig kläder, äta lite frukost och sen dra ner till hallen :)

Aja, träningen var jobbig, eller först hade vi handboll halva timmen, sen hade vi fys andra halvan...
Jag körde lite målvaktsuppvärmning med höger idag, Alltså lite skott med höger! :D Kändes otroligt bra...
Nu väntas det bara på skyddet så är det att köra på, Nu ligger Steg 4 väldigt nära,
Nu blir det väldigt mycket skriva om vad jag gör och mest om min armbåge, men jag har verkligen INGENTING roligt att skriva om, Var som matilda skrev! varför skriver man egentligen i bloggen? hur kul är det att veta vad man gör om dagarna? :) Ni som läser läser, men det är faktiskt kul att skriva också...

Nu är det matte, egentligen får vi inte ha datorn här, men vi har den iallafall, han är ju inte här :)
Men nu ska jag ragga upp en penna och sen göra några tal :)



Kommentarer
julia

Du skulle bara våga sluta skriva!! :-)

2010-01-22 12:59:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0