mysermedkatta!

Jaha, nu har jag varit hemma i några timmar :D jag och elin tog typ 20 över 4 tåget hem tror jag :D ställde mig och lagade lite mat, blev faktiskt väldigt gott, :D nu gör jag verkligen ingenting, är övertrött, så jag sitter bara i soffan med datan och gör ingenting, Imorgon är det skola, nu börjar allt skit igen, man träffar inte sina vänner lika ofta, (utanför handbollen) går upp jävligt tidigt för att hinna till skolan, ååhh, jag gillar det verkligen inte, lov är verkligen skit härligt,
fast imorgon har vi sovmorgon till halv 11, jag längtar verkligen inte till period 3 när vi ska ändra vårat schema igen, jag älskar det nu! vi har typ aldrig lektioner, så ska man ha! :D

Sitter här och funderar på om jag ska gå upp och hämta lite godis i skafferiet, men jag orkar inte, och jag vill inte väcka katten heller, :D
Stackars Anna som var tvungen att gå i den här kylan idag, för att gå ut med sin otroligt söta lilla hund wilma, jag sitter och fryser här inne nu, fattar inte hur det kan vara så jävla kallt,
Juste: satt och kollade på Thailand bilder från när anna var där, det var verkligen fina bilder, och jag vill också dit igen, till värmen och allt det billiga, och thailendarna är verkligen trevliga, Men får se, det lutar mot att vi ska till slovenien en veckan, pojkar 93 ska ju ha tunering där, fast då åker vi ner veckan efter, jag villl  inte missa partille,
Om ni skulle få välja mellan Partille och en resa utomlands med familjen, vad skulle ni välja? Jag vet inte vad jag skulle valt :D

Men nu ska jag sluta skriva, måste värma mina händer för dom fryser.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0