Nattishockey,

Vad tycker ni om min uppdatering egentligen? Sjunde inlägget för idag! :) Tror faktiskt inte att det går och klaga på, kanske kommer upp på blogg.se snart! :) haha

Vilka ska upp och se Sverige-Usa ikväll?  jag sitter och funderar på om jag ska, väldigt kul att se faktiskt, men jag tror det blir att jag inte kommer orka gå upp!, ska upp tidigt imorgon också, Min syrra frågade om jag ville hänga med till huvudstaden imorgon! Och ja, varför inte, jag ska nog inte göra någonting speciellt imorgon iaf! och jag måste verkligen köpa mig ett par byxor, tror det blir jeans faktiskt, men jag funderar på att köpa mig ett par nya Jeans leggings, men får se vad jag hittar! Alltid lika mysigt att åka in med syrran, fast vi bråkar om vart vi ska gå någonstans, men jag kan inte vara bprta för länge imorgon eftersom att vi har träning på kvällen vid 5 sen!

Men nu ska jag inte sitta uppe allt för länge,


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0