NEED TO TALK

Jag ska försöka att skriva ett litet inlägg nu, Jag Får snart damp på det här internetet, eller jag har redan fått det, men fan jag får verkligen ångest nu, Jag skriver ett inlägg per dag, :O inte okej!
Nej men igår var en riktigt trevlig dag, På kvällen när vi skulle plugga så blev det inte så mycket plugga, eller vi lärde oss en sak! :) Men det blev faktiskt mycket prat, och det var viktigt! :)
Men sen så dissade ju marcus mig, när han drog hem till Per istället och sov där, jag tror han aldrig har tjatat på sin mamma sådär mycket någongång, :) Men han lyckades till slut, :)
Nu är jag vaken och sitter och äter lite frukost, Vi börjar halv 11 idag, jävligt skönt, Men inte när man vet vad vi har första lektionen :S
Matte prov, Kan det bli värre?
Nej, men  nu ska jag inte sitta hör och bara skriva, för det har jag faktiskt inte tid med, måste föna håret, och sminka mig,! hur ska jag hinna! jodå, det är lätt, :)

HEJDÅ

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0