NU VILL JAG VARA SPELKLAR

matchen var verkligen inte bra, Eller jo dom första 10 minuterna var grymma, Vi ledde med 12-6 :) Och allt gick skit bra! :)
men sen vad hände? Jag vet faktiskt inte, sämst var det iallafall, Absolut ingenting fungerade, /:
Vi förlorade sen med 7 bollar... verkligen inte okej,
Men men, jag lovar att vi lätt har en chans mot dom, och nu vet vi svaret varför dom klagade på hur tufft vi körde :O
Dom är ju verkligen KLENA bakot, shit asså, inte konstigt när dom möter motstånd som tar i :) Men men
Nu är jag hemma, mamma satte på filmen Hairspray, Så jag satte mig här bredvid också, Jag väntar nog på att flickorna ska komma, eller jag tror det iallafall, snackade med Anna lite, Elin skulle fråga sina päron och Matilda vet jag inte, men hon skulle fråga oss vad vi gjorde så ja, det värkar som det händer någonting ikväll iallafall,
Imorgon eftermiddag ska vi döma, så det passar ju ganska bra om vi är här, För det tar 30 sekunder att gå till hallen :)
Men ändrade planer kan det bli, :) haha

Får väl se vad som händer...


En liten Rosett jag gjorde på mig själv, Bilden bjuder jag på :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0