Oranget

Kom hem från elin för ett tag sen, har varit med henne  Hela dagen, riktigt mysigt faktiskt,
Skyndade mig till henne för vi skulle ta 20 över bussen, men den gick inte så vi fick vänta till 10 i :)
Köpte hårfärg och en riktigt slingmössa, så nu äntligen har jag det, Jag som älskar att färga håret :D
Det var lite rea på Kicks och jag hade presentkort, så då passade jag på att köpa den, och en brunkräm, tror att mina kommer ta slut snart, och bra är den inte heller, hoppas den här är bra nu! :)
Elin böt sin Bh på HM också, så det var bra att vi åkte upp dit, men man åker inte upp dit utan att gå in på maccedonken :) Vi köpte oss en varsin happymeal,
Men sen var det raka vägen hem till Elin igen för att färga, första gången hon skulle göra slingor tror jag! haha, men det gick faktiskt  ganska bra!... Eller vi gav upp när halva mössan var kvar, men det blev nog bra ändå med slingorna,
Elin skulle bara färga utväxten så det gick snabbt! :D
Och ja, nu är lilla MADELEINE blond igen! ...


Nej jag skoja, jag är verkligen inte blond, jag gjorde ju bara slingor och ja, dom är verkligen ORANGA!, men det e fiint,  NAT
Men, det hade nog sätt konstigt ut om jag skulle haft vita slingor i mitt mörka hår, Men ni får väl se det någon vacker dag, om jag inte hunnit färga om,! Fast vilken färg ska jag färga nu? köra på med mörkt över det här nu, eller prova köra ljust en gång till? Vet inte om jag vill vara blond?

Jag blir såå irriterad  när det inte går att ladda upp bilder, det står och tickar i flera dagar :O
Så sorry för mina tråkiga inlägg! :)

Kommentarer
julia

jag vill se dig i blont, skulle va kuuuul .D:D

2010-01-04 00:17:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0