Paranormal activity

Jaha, Ja vi var som sagt ute och sprang, kallt som satan, kunde knappt andas, men det gick bra, :) det är alltid kul att ligga 5 meter bakom :P hahaha

Sen åkte Jag, Marcus, Per, Jacob, Matilda och Anna på bio, fick skynda som FAN för att hinna till halv 8 bussen, men vi fick skjuts så vi hann, :) Vi kunde inte bestämma vilken film vi ville se, Jag ville verkligen inte se  AVATAR. Jag hatar verkligen overkliga filmer, okej, vet inte om den är overklig eftersom att jag inte sett filmen, Det blev en skräckis, och jag HATAR verkligen skräckisar, jag var nära på att gå ut ett tag, eller jag och Anna, men jag lyckades faktiskt hålla mig! väldigt tråkig i början, men blev bättre läskigare i slutet :P
Sen var det bussen hem, var det otursdagen för oss? /:
Först ramlar marcus precis innan rulltrappan, så han ramlar i den och åker liggandes upp för den, Asså det var verkligen SÅÅÅÅ roligt, HAHAHAH kan ni tänka er klantiga marcus, men det var lite hemskt också!
Sen så skulle anna ta en bild på mig :O Ville verkligen inte, så när jag skulle ta bort hennes arm så flyyyyyger hennes mobil iväg och Ja, spricka i skärmen SORRY anna, var verkligen inte meningen!!!
Så ja, det var kanske inte så jätte kul, men jag hade trevligt ändå,
Träffade victor och dom på tåget också,:)
Men nu sitter jag här och pratar lite med marcus, skit kul faktisk,  eller han gick precis in till han igen, jag är livrädd för filmen :O men jag hoppas jag kan sova ändå, Ska upp 8 imorgon för att åka till väsby, det är förtursrea på MQ imorgon, så klart man ska dit, hahah! :)
Men nu måste jag faktiskt sova, hörs imorgon bloggen!

Jävla skit, bilderna går inte att ladda upp, men men

JUSTE, har beställt jackan nu! hoppas den passar sen när jag får hem den, är lite osäker faktiskt, men men!
GODNATT PÅ ER!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0