Pippi långstrump

Jag Bara älskar "sovmorgornarna"...

Idag: Skolan, Matte första timmen, och idag måste jag verkligen ta tag och plugga, vi har prov nästa vecka... och jag har en massa tal kvar att plugga, Jag tror faktiskt inte att jag ska ta med datan den här gången heller, Ska bli lite ordning nu! :D

Efter skolan är det ju träning som vanligt, Hoppas det är vanlig handboll idag, Jag känner för att träna just nu, skulle vara skit skönt faktiskt! :D
Och sen kommer vi till min efterlängtade färgning, Det ska bli såå skönt att färga håret, Nu har ag haft såhär i typ en månad, Alla säger att jag färgar för ofta, men det står att man ska färga en måndag emellan :)

Nej, men Torsdag, en dag kvar till Fredag :) kan det bli bättre, vad ska alla göra på fredag?

Nu: Ska jag gå och fixa mig, sen äta lite frukost, och sen skolan! :D

jag tror det var den här låten som spelades i hallen igår, den är fan grym! ;D hahah


Kommentarer
Anonym

HAHAA rolig låt ;)

2010-01-21 19:44:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0