Recorddagen! :)

Träningen imorse var seg som fan :O
Jag har fan ont i halsen /: men jag körde ändå. jag fick mitt skydd av robban idag, som jag aldrig trodde, men fan jag vill ju verkligen spela i helgen, så ja IDAG kör jag! jag ska fan på med allt och ställa mig i målet! och snälla håll tummarna för att det ska gå bra,
Många record slog vi idag också, jävligt bra det :) haha
Nu har vi typ lunch, eller rast,  och sen har vi det tråkigaste av allt kvar! spanska i två timmar :O
Sen kommer jag typ LÄNGTA till träningen som är ikväll...

Nej men shit vad tråkigt inlägg, jag har verkligen ingenting att skriva om. Får väl bli lite mer skriva sen då :)


Kommentarer
Anna

REKORDDAGEN IS THE SHIT! :-D

Och svar från min blogg; du är alldeles för söt min pingla! <3

2010-01-25 14:24:52
URL: http://alfmina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0