Så här kallt har det inte varit sen mamma föddes :O

JÄVLAR, kollade nyss på termometern! -18 ute och vi har 18 grader inne, inte konstigt att jag typ fryser ihjäl :O heelt sjukt, alla elementen är på, och ändå är det jävligt kallt här, det brukar vara kallt i hus och inte i lägenhet, men nu är det otroligt kallt, Var tvungen att sätta på mig mammas morgonrock, väldigt skön är den,
Ska väl snart bege mig mot anna, får se hur vi kommer dit, Inte bestämmt än, men någongång kommer vi iaf, :)
Jag hoppas vi sätter på en brasa och kollar film, det är skit mysigt hemma hos anna, hon bor så jävla fint! :O Jag vill också ha det modernt!
Men nu ska jag sminka mig det sista, egentligen orkar jag inte, men lite vill jag ändå lägga på!
Miley Cyrus äger verkligen, ! :D



Vi hörs kanske ikväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0