ska vi göra en snusruta? :)

Mina batterier är ju snart ute :O fan då, två timmar spanska kvar också /:
aja, träningen var jävligt jobbig, körde mest fys, men sen lite handboll på slutet! :)
Vi ska tydligen börja köra lite hårdare nu, men det är väl kankse bra i längden...
Elin klaga nu inte på att jag gör gubbar hela tiden! :) haha
ser ju tråkigt ut när jag gör punkt hela tiden! :)
Pannkaka blev det idag i skolan också... väldigt gott, men kanterna hårda,

ikväll klockan 21:00 har vi match mot tumba borta, och ja jag ska såklart med :) haha
på tosdag har vi också match, så det är mycket matcher nu, sen på fredag är det sverigecupen! :) taggad till 100 :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0