SKOLA IMORGON!! :O

Nu har jag varit i hallen ett antal timmar! gick väl dit halv 3 och kom hem för en timme sen :) haha
Men på ett sätt gillar jag verkligen att vara där :) Goa människor och... Ja, allt är bara bra,
Jag och Matilda skötte oss bra på planen idag :) haha Det gick faktiskt bra, vi fick beröm av tränarna efter, så det är ju ett plus, 100 kronor i fickan bara sådär, Underbart,
Men den lappen lägger jag i min lilla semester kassa, :P måste ju faktiskt börja spara nu, om jag ska kunna åka till Gotland, Svar från stugorna har vi fått också, det börjar se ljust ut nu...

Nu ska jag städa på rummet lite, sen ska jag hoppa in i duschen, för efter det måste jag öppna böckerna och börja plugga, har 3 (4) prov nästa vecka :O hur fan ska jag hinna? Dax att sätta fart nu!!

Hahahaha, Anna jag sa ju att bilderna ändå inte skulle försvinna! :) Hoppas du bjuder lite på dej själv nu :)







Kommentarer
Anna

MAAADDDEEEEEE !! din lilla shiit unge xD



hur kan dom finnas kvar :'''O

2010-01-24 22:26:50
URL: http://shitbulle.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0