Skrev detta i morse!

WIIIE! :D mitt internet är ovanligt snabbt nu på morgonen, så jag måste passa på att skriva lite, fast att jag inte vet vad... väldigt skönt att lägga sig tidigt igår, och vakna sent idag, snacka om utvilad! :)
Man kommer ju inte få sova så länge i helgen så man får väl passa på nu! :D
Snart ska jag börja fixa mig till skolan, Ingen aning vad vi har för lektioner, hoppas på typ Matte, för Jag måste verkligen jobba idag då! :D Prov snart, och jag har inte gjort ett ända tal :O
Nästa vecka har vi första provet också i naturkunskap tror jag, och vi har inte ens fått tilbaka vårat gamla som vi gjorde för 2 månader sen :O knasigt,
Nej nu ska jag fan inte skriva om skola mer! :O Inte direkt det jag vill skriva om här i min blogg, för det är jäävligt tråkigt...

Glömde ju skriva vad Anna sa igår, Vi snackade om att pojkar 93 skulle åka till slovEnien...
Anna : ( kommer inte ihåg vad hon sa innan ) SlovAnien Hon trodde det hette med A ... HAHAAHAHAH det var väldigt roligt, roligare än vad det låter nu iallafall :)

Två matcher har vi ikväll också... vet inte alls när dom är, men får ta reda på det sen, för nu hinner jag inte skriva mer, ska vara klar om typ en timme! :)

Jag är ingen som svarar i telefon klockan 3 på natten... jag sover min skönhetssömn då :) haha


Går bara att lägga in gamla bilder!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0