Skriv en rubrik här...

Det går framåt med det här internetet! :)
Skönt det,
Skolan idag var jäävligt jobbig, satt i skolan 2 timmar, och dom har aldrig varit så sega någonsin, satt och väntade på ett omprov, inte okej!
Och ja, hur många omprov kan man göra egentlige? Jag kommer nog få ig på det här med,! skärpning.
aja, sen var det träning som vanligt, men innan det gick vi till valsta och handlade lite! fan vad roligt det var :)
Marcus kom på Matilda's favorit replik, jag ska bara sätta på tvättmaskinen, Hahahaha så jävla roligt :)
Träningen i säg gick faktiskt ovanligt bra, Känner att jag inte har tappat så jävla mycket ändå, så det är faktiskt skönt, ska väl träna imorgon bitti i skolan också, Det var ju ett tag sen!
Anna, ska du också träna då? :) vi måste hjälpa varandra då :)
Sen är det skola som vanligt!
Så här taggad som jag är inför sm har jag nog aldrig varit! heelt sjukt, Nej men fan, jag känner att det kommer bli ett jävligt roligt steg, ska åka till esilstuna, och den hallen har vi vunnit i förut! :)

Nej, men jag kom hem och kom på att jag måste sälja tulpaner, ska vara inne ikvll 00:00 så jag lilla madeleine ut på gatan och sälde, hur många var hemma? 5 stycken av 8 kanske, Hur många köpte tulpanerna? jo en! asså jag har sålt 5 stycken bara, och man ska sälja 10 stycken :O Jag har jätte dåligt samvete, men den här gången har jag försökt sälja iallafall, så nu kan ingen säga någonting,
Blir bättre och bättre för varje gång, :D

Nej, nu har jag precis kollat på Mästarnas Mästare, så jävla bra! :) Och nästa vecka måste jag bara kolla, då ska dom kolla hur det går att tävla i lag :)
Någon mer än mig som kollar på det?
Nej, nu ska jag nog börja plugga till svenska provet i morgon, :O HOLISHIT,
hockey sm är det imorgon också, får väl se om vi kan kolla någon match iallafall, Hoppas vi kan kolla match istället för provet, men det tror jag knappast! :)

Nu ska jag sluta skriva, Men blir så glad när jag kom in på den här sidan snabbt och kunde börja skriva :)

Jag skulle lagt in en bild på dej också Jocke, men det går inte att ladda upp, Men som dom flesta nog vet så Fyller han år idag,
GRATTIS JOCKE! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0