Skulle jag inte plugga?

ÅHH äntligen kom jag in på den här sidan :) Fan vad jag har segt internet här hemma hos pappa, ibland kommer jag inte ens in :)
aja, Ska väl inte skriva något viktigt, men jag känner att jag behöver uppdatera, annars blir ni väl sura :)
Träningen idag då! ska vi prata om den? ja klart vi ska, jag stog faktiskt i mål, körde uppvärmning, ja det kändes jävligt bra faktiskt :) TJOHO, Men som jag sa till laget, man ska inte säga för mycket, för rätt som det är så spräcks det upp,
"peppar peppar ta i trä" Nej men jag hade inte ont alls, men jag vågade inte köra fullt ut, men imorgon ska jag nog köra lite mer, vill ju verkligen spela i helgen,
Janne frågade om jag ville spela match på torsdag, och ja varför inte, ? men så sa jag det till pappa, han blev jätte arg! ooops, Nej jag får alltså INTE spela på Torsdag, vänta så länge som möljligt,! heelt rätt, men jag känner då att jag måste försöka träna fullt i morgon, För jag vill inte komma helt " ny " och orutinerad i helgen " :P
men vi får se vart vi kommer med det,  Fysen idag, var väldigt jobbig faktiskt, mina lungor var heelt döda, haha måste fan ut och springa snart! :)

Kom hem till pappsen idag, och ja, min jacka hade kommit! glad jag blev :) NAAT, fyfan vad kosntigt det satt på, så det direkt ner i påsen och skickades tillbaka! blää,
Pappa: skulle du inte beställa en jacka?
Jag: haha jo!
Pappa: men du har ju beställt en klänning,

Heelt rätt, det såg ut som en klänning, inte okej, så det blir att hitta en jacka i affären istället! :)
Men det är bra, för då kan jag spara mina pengar till Gotlands resan istället!
Måste ju kolla om stugan har svarat, men får se om jag kan komma in :)

Nej men Nu är det bara jag och min syrra hemma, Jag har precis ätit och duschat, mycket sköönt, Men nu kollar vi på handboll
Danmark-Ryssland,

Men om 10 minuter ska jag byta kanal till fyran tror jag, för då börjar spårlöst, det måste jag bara kolla på! :)
Sen är det ju Paradise hotel :) Undra vad som händer idag, det är ju typ semifinal :)

Nej men fan, nu ska jag dra, orkar inte skriva mer, nu hoppas jag bara att det går att spara, Och någon bild också :)¨

Okej, bild blir det verkligen inte ! :O

Kommentarer
Anna

Gulligt att du tänker på mig som läser din blogg! :-D Du gör verkligen allt för att ajg ska få något att läsa på kvällarna, tack tack tack :-D

2010-01-25 23:11:15
URL: http://alfmina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0