Sluta skriv då :D

Halloj! :D jag håller just nu på med att skriva ett eftermiddagsinlägg haha :)
Nej, som ni ser jar jag ju faktiskt fixat min bloggdesign, totaly changed! :D engelskan är ju inte på topp...
Jag blev faktiskt nöjd, så jag kommer ha det såhär ett tag framöver tror jag, eller headern ska jag nog byta ut, jag gjorde bara en snabbt för att jag skulle ha en som passade till vit bakrund! :D
Hoppas att min text är normal nu också, så att alla kan läsa, Hade lite problem med den förr :) haha
Anna ringde, hon hade tydligen inte kollat på sin mobil, hon ringde lite försent, men det var roligt ändå att prata med henne!:D haha Samtalet bev 59:03 minuter, känndes inte så länge men det blev väldigt länge tillslut! :D haha
Fick prata med henne när hon skulle ut och gå med wilma, anna är fortfarande ett barn så hon vågar inte vara ute ensam nu när det är så mörkt, så lilla jag pratade med henne,så hon inte vart rädd :D  haha
Jag tror inte att det var hon som var ute och gick med Wilma, utan det var Wilma som gick ut med henne! :D haha
Men vad jag hade fär blickar tar jag nog inte upp här! internt :D hahaha
Nu är det inte länge kvar till Let's Dance, hoppas faktiskt det blir bra, okej, första gången dom dansar typ, förstår att det är svårt, men bara dom bjuder på sig själva! :D
sitter här hemma själv idag, eftersom att mamma är borta, någon kanske knackar på dörren! vad vet jag? :D haha
Jag känner att jag har jävligt mycket att skriva, men jag orkar inte skriva ner allting, så jag får väl skriva ner lite i taget! :D men imorgon kommer jag inte komma ihåg det, minnet är bra men kort, så brukar dom gamla säga väl? (a)

Nu är det exakt en vecka kvar till vi åker till katrineholm och spelar sverigecupen, jag är faktiskt jävligt taggad måste jag säga, ska inte spela, men jag är faktiskt inte så jätte ledsen över det ändå, känns väl lite konstigt, men jag börjar inse att det finns dom som har värre skador än mig, och Sverigecupen är inte allt, så vi får väl se vad som händer med mig sen! :D

På måndag har vi match mot tumba också borta klockan 9, inte direkt den bästa tiden, men vi kämpar såklart på! :D haha, Det är faktiskt en match som jag skulle vilja spela, men nu ska jag sitta på bänken och hjälpa Karin att coacha, :P hahah får väl se om min fantasi lyckas, Vinna ska vi göra iallafall! :D

Ja, som ni ser vill jag skriva jävligt mycket, men jag känner att ni inte orkar läsa om jag skriver för mycket! :D
Så nu ska jag faktiskt sluta skriva, så får vi ta och sätta på tv:n istället, tyst är det här hemma iaf, eller sportify rullar på, nog den bästa uppfinningen! :P haha
Nej nu bryter jag...


Jag vill ha sommar Nu!

Som anna sa, man får köldskador när man är ute och det är såhär kallt :O heelt sjukt faktiskt, vart fan kommer allt det kalla ifrån?... Man fryser till och med när man är inomhus! :O
Jag vill Spola fram tiden,
( men anna du ville spola tillbax den va? )

Juste, vad tycker ni om designen egentligen? :D

Kommentarer
Anna

Designen är sååå Olik dig, men det var kul med förändring :) hihi

2010-01-08 20:48:41
URL: http://alfmina.blogg.se/
Anna Lincoln

sv: Nej men asså du har ju typ alltid haft på ett sätt, bara att du ändrat header :p men nu har du ändrat på mycket o det var så ovanligt men fint :)

2010-01-08 22:49:20
URL: http://alfmina.blogg.se/
julia

LYSSNA INT PÅ ANNA! din design är jättefin :D jag gillar den!

2010-01-08 23:00:50
maddelito

sv: hahah aa jag tycker faktiskt att det var dax med en stor förändring! :) orkade inte kolla på mitt svarta trista! :)

Tack Julia :)


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0