Snart tillbax!

Våran Spanska lärare var sjuk idag tror jag, eller hon var inte där iallafall, så vi slutade efter lunch, Otroligt skönt att komma hem tidigt idag, Men hemma väntade det städning för min del /: Shitbulle vad jag hatar att städa :O Haha
Nej men jag började faktiskt med att vara duktig, Jag öppnade alla mina böcker och började plugga, Lina hade skrivit på sin hemsida vad vi skulle göra, så det har jag börjat med, sen Matten är jag sååå efter med, så det gjorde jag också! :D
Naturkunskaps boken är borta, får väl se om jag hittar den snart, annars vet jag inte vad jag ska göra :) Men men
Anton frågade om ingela kunde komma till bergius och lämna lite träningskläder som han glömt till träningen, han skulle sen ut till skepptuna och åka hockey som han skrev i sms:et :)
Tänkte att hon kunde skjutsa upp mig till mamma på samma gång :)
Så när vi hade lämnat kläderna till Anton frågar han oss om vi kan skjutsa dom till skepptuna för bussen går typ om en timme :O Och det var jäävligt långt dit, snacka om öde... Jag skulle inte vilja bo där ute iallafall, på varenda skylt är det varning för vildsvin :O hahah
Nej men det blev en tripp dit fram och tillbaka iallafall! :)
Men nu är jag hemma hos mamma igen! :)
min lilla katt har brutit tassen, :( så den går typ inte på sin fot... tycker faktiskt skit synd om den, ser så ledsen ut, ! men jag hoppas att det går över snart, annars skulle man typ käpa någon medicin :O
får väl se!

Måste säga att När jag körde med vikterna idag på fysen kändes min armbåge mycket bra! Så jag känner att jag tagit ett steg närmare målet nu om man säger så, :) Jag kanske skrällar i steg 4 ändå :D eller vem vet? haha Det är någonting jag vill iallfall :) Får väl se vad pappa säger om det, hihi

Nej nu ska jag fortsätta att plugga, jag måste faktiskt ta tag i skolan nu, Prov på torsdag och jag har inte boken här :O
Får väl läsa mina anteckningar! har jag gjort några ? NEJ!?!? hahhah


AGT fär en jävla massa år sen! :)

Kommentarer
julia

Haha bra madde :D:D gör inget dumt med armbågen bara och börja för tidigt, inte värt de i längden!

2010-01-18 17:48:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0