STEG 4 nästa! :)

Känner att jag måste skriva lite! för jag skriver ju inte så mycket annars, Det var skönt med en sovmorgon idag, Matte provet var kanske inte så svårt, men det kändes inte bra, Ig hoppas jag inte det blir iallafall, men vi får se! :)
Nu har vi precis ätit lunch, ganska stakt, det var typ Thai kyckling, och vem tänker man på då? :) jo annaES :) haha
Den flickan älskar Thai mat :)
Nej, men nu väntar vi på naturkunskapen, börjar 20 i och har en timme, ska väl försöka orka lyssna på honom idag, men vi får se! :)
Efter skolan ska jag hem och sova, Jag ska inte med på matchen idag, det orkar jag verkligen inte, måste ju dela ut tulpanerna idag också, Fan vad jobbigt, men jag sålde bara 5 stycken iförsig, hhaha.
Det är nu två dagar kvar till vi åker till Eskilstuna, och det kan vara två dagar kvar till min COMEBACK! :)
Jag hoppas att jag kan prata med dej imorgon också! :)
HEJDÅ,


Nu ska jag sitta med matchkläderna på!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0