STEG 4

ah, Vad ska man säga, Fyfan vad jag är trött i kroppen, kom väl hem för en timme sen, har verkligen varit borta heela helgen! :D Men det har faktiskt varit grymt jävla kul! :)
Jag tänker faktiskt inte sitta och skriva ner allt roligt som har hänt, men jag måste faktikst bara skriva en liten sak i bloggen innan jag kommer till Matcherna,
Som dom flesta nog vet så är min mamma skånsk, så igår när vi satt och pratade lite om det och dialekt så frågar:
Elin: När flyttade din mamma till Sverige!!!
Madde, Matilda, Anna: (lägger oss ner) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Va saru?
Elin: Ja,! När flyttade din mamma till sverige?
HAHAHAHAHA, det var bara pricken på I måste jag säga, Det var så jävla klockrent, om ni inte fattar är ni konstiga! :D

Matcherna: Första mot borlänge gick skit bra, vi spelade ut dom totalt! Andra matchen mot Eslöv var bedrövlig, förlorade med 1 boll, Så då blev det vinna eller försvinna mot önnered som också var tippade att komma till steg 5, Men vi gick in med ett så jävla grymt försvar, och My var grym i målet, Och vi vinner sen med 2 tror jag,
Då var det dax för Semi-off!! Många stockholmslag som man trodde skulle komma vidare till steg 5, åkte ut i gruppen, nu kände vi att vi verkligen ville vinna, MEN någonting hände på vägen! det var inte den bra matchen som vi hoppades på att vi skulle spela, Vi ligger under med 11-3 mot ARANÄS, Stora och tunga, men vi tar faktiskt ikapp ett tag där sen, men det räckte inte hela vägen, så tyvärr får vi lämna eskilstuna sorgset! /:
Vi får ta igen nästa år också, vi spelade ändå ett år yngre! /:

Och ja för att komma tillbaka till det Roliga, Jag gjorde comeback eller vad man ska säga, fick hoppa in i första matchen när det var 10 minuter kvar, det var verkligen skiit kul, armen höll och det gick faktiskt hyfsat, så mycket har jag inte tappat, så det var faktiskt skit roligt! :)

Nu är jag hemma och jag ska sova nu, för jag är super trött och har ont i hela kroppen,
Men fan måste ju säga att jag var väldigt klantig som ramlade när vi gick i snön, så Ja jag landade på axeln, och nu har jag ganska ont i den om man ska säga så /: inte så bra, men jag hoppas det går över, :)

Nej, men jag kanske kan skriva lite mer senare, Inga bilder har jag heller, skit tråkigt jag vet, men jag orkar faktiskt inte lägga upp några nu! /:
HÖRS SEN!

Kommentarer
Anna

Comeback - ANNA GILLAR!

2010-01-31 23:24:47
URL: http://alfmina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0