SWEET SIXTEN!

Enda låten jag hittade, men sätt på den nu! :D


Jaha, jag glömde en sak i förra inlägget, eller a jag skriver ett enskilt inlägg! för just idag, den 11 januari fyller min underbara/söta/roliga/knäppa kompis elin år, :D
Måste bara säga att jag faktiskt älskar dej, och det finns inget bättre än att tjafsa med dej :) hahaha
Nej men vi har ju våra stunder, men sen jag började komma dig närmare har jag haft många fler roliga dagar i mitt liv!
så... GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN NU ÄR DU 16 BAST, OCH VI FÅR PASSA OSS PÅ VÄGARNA... :D HAHAA
Nej men ha en underbar dag elin, vi syns senare! :D hahaa


Kommentarer
eg

Tack min bästa/söta/roliga/envisa vän. haha och jag måste hålla med om att det är jäkligt roligt att tjaffsa med dig också ;) Vi syns ikväll (a) <3



LOVEYOU!

2010-01-11 16:19:19
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0