Ta hand om mig själv time!

Kom presic hem från träningen! har ätit lite innan, men kom väl hem för 30 minuter sen kanske, :)
Längesen man var i hallen, Hade fotboll som uppvärmning, vårat lag är ju verkligen experter på det, :)
Men sen var det bara för mig att sätta mig på sidan och kolla på, körde lite övningar med armen, men sen orkade jag inte mer,! /: mer handboll blir det imorgon också, match med upplandslaget mot pojkar 95, det kan ju bli lite kul eftersom att lillbrorsan spelar där, men aa jag ska inte spela, men jag är nog med lite och visar intresse! :) måste prata lite med anders också. nu är det bara att hålla tummarna!

Ska väl hoppa in i duschen nu också, måste verkligen göra en hårinpackning, köpte en när jag handlade med elin, men nu vet jag inte vart den är? är den hos dig elin?!
Annars ska jag väl göra min egna lilla inpackning som faktiskt funkar,
- Olja
- lite vatten
- Honung
- lite citron vätska
- Och ibland kan man ha ägg, men det STINKER efteråt, och jag ska inte bara vara hemma imorgon!

My hair is ORANGE!

 

Hörde också att du klippt di nu Julia? Lägg ut en bild, måste verkligen se, jag som älskade ditt hår,:O och nu är det borta, men jag hörde att det var fiint nu också, så jag hoppas verkligen det! :D


Kommentarer
julia

ja jag har klippt mig :/:/ kanske lägger in en bild senare :)

2010-01-05 01:52:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0