Tack för samtalet!

OJDÅ! Fan vilken dålig uppdatering! Men jag har inte varit i skolan så mycket, Dagen började med en försovning, vaknade kvart i 9, Och ont i halsen och lite lite snorig, så jag hoppade över fysen idag också,
Isället för naturkunskapen gick vi ( typ hela klassen) till ishallen för det var tydligen hockey SM, Dom vann 2 och förlorade 1, SÄMST
Jag tror alrig att jag varit där så jävla länge, Men det var kul! :) var där i 5 timmar kaske, FRÖS ihjäl eftersom en viss Victor och Marcus mulade mig på väge dit, så blöt som fan var jag, Och sjukare blev man!
Men sen gick jag och Marcus till per, han var så jävla sugen på pizza, sen skulle han lämna väskan,
Nu sitter vi hemma hos oss också och pluggar!, Matte prov i morgon, Får väl se hur det går, just nu pluggar vi inte så mycket, men vi ska göra det snart! :D haha

Dagen har fan varit skit kul, iallafall när vi berättade mina och marcus minnen! :D haha
Det som fick bäst betyg var när Vi var i spanien, hade precis kommit till flygplatsen, och marcus kollar ner i marken, Och PLÖTSLIGT gick han in i en lyktstolpe, HAHAHAH det kommer jag aldrig glömma,
Sen ska man inte bowla med honom heller, han går ju bara där ifrån! :D hahah
Nej men nu ska vi faktiskt plugga, vi måste vara lite duktiga! :)

DAGENS LÅT:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0