Tidigmorgon! och trött!

vettefan vad det är med mig nu för tiden, men jag kan knappt vakna! :O okej, jag somnade inte så jätte tidigt igår, men jag måste säga att såhär trött har jag inte varit på länge, Och nu ska va ha uppsats skrivning i svenska typ till lunch, hur fan ska jag orka koncentrera mig, Det är typ test inför nationella :O jag är ju verkligen inta taggad, jag skulle hellre vilja ha träning som vi brukar ha, - men i eftermiddag är det fys, men vi ska ha Niklas kompis, och vi ska köra BOX... Jag tror det kommer bli skit kul faktiskt, men jag hoppas att jag kan vara med, jag ska iallafall prova.
Nej nu är det dax att sätta fart, börjar om en timme och jag har inte tagit ett steg utanför sängen!!


Kommentarer
jessan

sv: taack madde!! :D och lycka till på skrivningen!

2010-01-20 08:39:39
URL: http://chessicaa.blogg.se/
a

söööt!

följa varandra med bloglovin? (:

2010-01-20 09:12:07
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0