Torsdagen blev bääst! :)

Vi hade ingen naturkunskap idag, man kunde plugga hemma bara! :D sköönt,
Så den här dagen gick väldigt snabbt, och imorgon ska jag inte till skolan, tog ledigt eftersom att vi åker imorgon vid typ 12 :) haha
Marcus och linus Var här en snabbis för att kolla katten! :D men marcus Var ju LIVRÄDD... han vågade ju inte ens klappa den :o
nej men nu tänkte jag faktiskt vara här och plugga, men jag glömde mina böcker i skolan, och jag orkar inte gå dit för att hämta dom, jag kan faktiskt plugga nästa vecka också! :D
Så nu ska jag sätta mig och kolla Paradise, jag har ju inte sett avsnitten som var den här veckan :O känner mig lite efter, men jag vet typ vad som hänt! :D
Så NU: paradise!:D
Sen: våra bästa år! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0