TRÖTTOCHSEG I SAMMA ORD

Vafan ska tiden gå så sakta för? :O jag orkar inte vänta längre, jag har pluggat ytterst lite? :) Ska väl kanske plugga lite till, men jag tror jag måste ta en powernapp nu, för jag är typ DÖÖD, sitter i pyjamas fortfarande, kommer knappt orka ta mig ner till hallen, men men,
JustFan, imorgon ska jag tjäna lite pengar också, ska nämligen döma med matilda på storplan för första gången :) ska bli superduper roligt, haha jag behöver alla pengar jag kan få just nu :) haha
nej men nu kommer jag inte skriva något mer innan matchen, så jag hoppas jag ser så många som möjligt nere i hallen :)
Madde Gustafsson

Skapa en profillänk

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0