Upplandsträning nästa

Idag gjorde vi verkligen ingenting i skolan! :O Kändes bara allmänt segt idag,
Fast nu sitter jag här hemma iaf, jag har precis ätit lite mat, träningen börjar om 2 timmar, jag ska väl snart börja byta om tror jag, tänkte dra till hallen lite tidigare idag! :D men finns det någon som gör mig sällskap? :)
hoppas vi har match mot något lag idag,:D eller det kanske inte är någon som vågar möta oss, Haha, NOT
Jag tror faktiskt jag börjar bli beroende av ägg, gjorde mig nyss en riktigt god äggmacka med grillkrydda på, shit vad gott det är :) haha
Nej men nu ska jag faktiskt byta om och sen dra ner till hallen! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0