Vad fan är det för dag?

Skulle till väsby idag, som jag skrev igår, Ställde klockan på 8, kände direkt att jag inte kommer gå upp, så nej jag låg kvar och somnade om lika snabbt som jag vaknade :O Jag är verkligen hur trött som helst nu för tiden :O Måste börja vända tillbax på dygnet igen!
Men det var tydligen KAOS i väsby, så tur att jag inte åkte dit, :)

Klockan 4 ska jag kanske dra till hallen. Herrjuniorerna har match klockan 4 idag, lääänge sen man var i mitt första hem nu, så jag känner faktiskt att ja måste dit idag, :) saknar det väldigt mycket!
Men sen tänkte jag nog göra lite förändring, elin vågar ju inte göra någon förändring, så då får jag göra det, jag lägger nog i en massa blonda slingor i mitt hår, hoppas att elin kan göra det på mig idag, så kan jag kankse hjälpa henne att färga håret också, inte för att jag har någon utväxt eller så men jag vill verkligen vara blond nu!
Jag sa förut att jag aldrig mer kommer bli blond, men jag ljög nog, för jag saknar verkligen mitt riktiga jag.

men nu ska jag fortsätta lite med Julias blogg!
Hörs senare, och hoppas vi syns i hallen! :D

Kommentarer
Anna

Klart vi ses i hallen jaaaao! :D

2010-01-03 13:17:50
URL: http://alfmina.blogg.se/
MKL

Madde du ska ju inte vara blod!

2010-01-03 15:13:57
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0