Vikingahallen here i come! :)

Jaha, man fick ställa klockan idag också! :O inte direkt min favorit om man säger så, men aa vad ska man göra, först har vi match med upplandslaget, där jag är med fast inte med, sen har vi vanlig träning, så dubbelpass typ, :)
Hörde att elin pratade lite om en sista kväll innan skolan börjar nu! heelt grymt, det är jag verkligen på idag, suugen på det :) Men vi får väl se vart vi kommer med det! :D haha

Läste på matildas blogg att hon är lite sugen på att åka skidor, jag håller verkligen med! vi skulle till alperna i februari, men nu blir det tydligen ingenting, men vi har fortfarande biljetterna kvar, det ända vi behöver är typ hotell och så! :O
Fattar egentligen inte varför vi inte åker, skulle ju vara skit kul, men vi får se vad som händer! :D

Nu ska jag iaf plocka undan frukosten här eftermig, (längesen som jag åt kräm) och börja klä på mig! :) Hörs väl senare, när jag kommer hem! :D


Jag längtar faktiskt till skolan  liiiite

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0