YOU KNOW IM LISTEN TO YOU

Kan inte tiden gå lite snabbare? Jag vill att det ska vara Lördag morgon, Kan fan inte vänta längre /:

Kom precis hem från eurostop, var där ett tag, Marcus skulle klippa sig och så, och jag hade ingenting att göra, så jag drog med dit upp, Efter skolan kom Matilda, Har inte träffat henne sen tisdags, Och jag behövde verkligen träffa henne,
Så vi tog faktiskt en liten promed i solskenet! :D hahaha
Nej men det blev nog en bit, sen gick vi hit till mig, och nu sitter jag här hemma på mitt rum och orkar inte packa klart,
Fast det är en viss skillnad från när jag skulle packa för 2 veckor sen till Katrineholm, nu ska jag stoppa ner min marchtröja och knäskydd, mycket roligare att packa då faktiskt,
Och det som ni tror att jag gick och tog mig på min armbåge hela tiden, är absolut inte för att jag har ont, svär på allt, Jag är lite ovan med mitt skydd, Och sen vill jag inte bara spela för att hon kommit tillbax :O Jag spelar för att det är kul och jag kommit snabbt tillbaka nu, vill inte missa ett steg 4 lixom, Who want's that? Fan kan ingen vara glad att jag är tillbaka? verkar bara vara en massa problem :S

nej, men nu väntar jag på att dom ska börja med maten där nere, för om jag drar till Matilda ikväll får det inte bli sent, Ska ju typ upp halv 8 imorgon :O och då ska jag vara utvilad! så vi får se hur det blir med film ikväll, :)

 

Kommer det bli ett steg 5 som alla tippar på? eller kommer vi göra samma tabbe som förra året?
På söndag får ni svaret! :D


Kommentarer
Anna

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG ATT DU FÅR SPELA IGEN MIN VÄN! :-D LYCKA TILL I HELGEN NU <3

2010-01-29 18:35:31
URL: http://alfmina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0