3 MAJ!

GODDAG! =)
Fan vad trött jag var i morse, men det var bara att sätta på hög musik och sen tagga till, träningen på morgonen så stack jag, Frida, Anna och jessica ut och sprang! det vad väldigt skönt i början men sen orkade jag inte med, det var heelt skujt fucking äckligt jobbigt! Skulle springa i 40 minuter men det blev kanske 35, Fan jag måste springa mycket nu alltså!...  
Aja, för dom som inte vet fyller jag år idag, inte för det känns som det, men kanske gör det senare! =) haha
Mycket snack om valborg här i klassrummet, hur roligt som helst, det snackas mycket om victor och elise! =) hahaha
Nu är det rast, hörs senare!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0