ABOUT ME

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? ingen i think...

Vad tycker du om kärlek? det är väl mysigt...

När kramade du någon sist? Idag

Saknar du någon speciell person?
aa det gör jag faktiskt /:

Har du svårt för att bli kär? aa det är väl så! /:

Är du singel? om jag är! haha

När fick du senast en komplimang? idag! :D

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nej det tror jag inte!

Hånglat med nån riktigt ful: Haha vad ska man säga här? hahaha:(

Hånglat med fler än 50 pers: euw, verkligen inte!

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Neej!

Gjort något riktigt dumt? det har jag nog /:

Gjort något du verkligen ångrar? AAAAA!!;)

Åkt ambulans? Föddes i ambulansen :P

Gjort nåt olagligt? Har jag säkert! haha

Fått din mamma att gråta? tyvärr så har jag nog det...

Slagit någon? Haha ja, och ångrar ingenting!

Sagt jag älskar dig och menat det? Jaaaa!

Tar du droger? ALDRIG!!

Vilka kläder sover du i? hotpants med körsbär på :P

Vad hatar du verkligen? MYTOMANER!!

Är du ensam nu? Katten är här :P

Vill du gifta dig? Ja det vill jag ! :D

Vill du ha barn? Jag SKA ha barn! haha

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Kan det varit Anna?

Såg dig gråta? Matilda, Anna, Elin och Fanny /:

Fick dig att gråta? dom jag nämde innan, (positivt sätt):(

Du delade en dricka med? Det minns jag inte:P

Du gick på bio med? Var väl ett gäng tror jag :P

Skällde på dig? Ingen vågar skälla på mig :p haha

Sa någonting till dig och vad var det? Hejdå! Carro och Elle! :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? kanske, vet inte riktigt!

Kramat någon? jaa

Pussat någon? Nej!

Köpt någonting? Ja :)

Sjungit? Självklart xD

Saknat någon? Ja...

 

Sitter på balkongen med den sötaste katten! =)
Drar snart ner till hallen för en massa hemska fystester, wish me luck!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0