AVATAR <3

Träningsverken sitter fortfarande i och det är så himla jobbigt /:
alla måste gå sakt bara för att jag inte kan gå! :D haha
Men det är inte det jag ska prata om idag iallafall...
Det blev en perfekt avslutning på kvällen igår, vi stannade hemma hos Matilda, fast planerna var helt andra! :P
Vi åkte med snälla mia och hyrde en film, det fick bli Avatar, jag var väl lite sådär för att se den, men jag har nog aldrig sätt en bättre film, den var verkligen sjukt bra!
Asså jag hatar overkliga filmer, men den här slog alla verkligen... så det var väldigt lyckat måste jag säga!
sen låg vi uppe och pratade i två timmar kanske... och det var både roliga saker och hemska saker,
men det är verkligen skönta tt bara gråta ut ibland! Tack för ni finns flickor!
somnade vid 4 så det var bara att ställa klockan på morgonen, vi skulle upp till hallen för att kolla trim-sm vid 1! :D
det är huur roligt som helst att titta på dom gamlingar som spelar :P haha
så där nere har jag varit hela dagen nu, men nu är jag hemma och ska grilla, ska väl lägga mig tidigt ikväll, för jag ska upp väldigt tidigt imorgon och döma, äntligen får jag lite pengar iallafall :P

Kanske kanske ska jag få hänga med på ett äventyr i morgon kväll, det skulle vara så jäävla coolt =)
kollade på Jossans kattungar också, hur söt får man bli?






Kommentarer
Anonym

MMM skönt att ha en massa vänner runt sig.Vänner där du är den du är.TACK ALLA NI SOM STÖTTAR MADDE !!!!!!!!!!!!!!

2010-05-15 19:39:53
A

söta bilder!

2010-05-15 20:01:22
URL: http://annnaaah.blogg.se/
felicia

kul att du gillade avatar!

det är ju verkligen en fantastisk film. :)

2010-05-15 20:21:57
URL: http://raving.blogg.se/
f.

avatar är jättebra !:)

2010-05-15 20:26:02
URL: http://heyflorentina.blogg.se/
Maackyy

SÅ SÖT KATT!

2010-05-15 20:31:34
URL: http://kandykupps.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0