Blir faktiskt väldigt äcklad!

Jag måste väl skriva ett litet inlägg nu innan jag sätter mig och pluggar!
Jag har precis kommit hem, från Anna och en massa affärer! :P
Har köpt tapeterna som vi ska ha i hallen, skiit snygga! sen har vi handlat lite blommor som vi ska ha på balkongen, och jag fick bestämma att vi ska plantera jordgubbar, så det har vi köpt! så det kommer bli en massa jordgubbar i sommar! :D WONDERFUL
Sen åkte jag till Matilda och hämtade min moppe, lämnade den igår så vi slapp åka flera mopeder till Anna! :D
Jag hade en grym kväll iallafall, lite konstig i början kanske, men en massa händelser! haha

Ska inte skriva så mycket mer än att jag MÅSTE ta tag i mitt pluggande, så jag ska faktiskt stänga AV min data så den inte sätts igång, ska lägga mig här i soffan och göra så att alla 500 instuderinsfrågorna sätter sig på gärnan!
Eller på balkongen lite kanske, eftersom det är skiiit fint väder,
Elin du hade fan rätt, det är mycket bra väder! haha


Söta lilla Gizmo!


Anna med Sam som för första gången var ute på gräset idag! :P skiiit söt


En heelt random bild! eller? haha

Kommentarer
eg

Jag blir mer än äcklad!!!! bläää

2010-05-16 19:47:34
URL: http://elingu.webblogg.se/
anna

ja usch uusch usch !!!! så jäkla äcklig !!!!!!

2010-05-17 09:39:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0