BLONDIN NÄSTA

Det är sååå underbart väder ute idag!! Varmt som fan och det är underbart! :D
Vaknade vid 10 idag kanske, och fixade mig, tog en promenad till baldergatan där Anna satt och färgade håret, Shit vad fint det bleev! hon gjorde även en slinga på mig idag för att kolla hur det skulle bli, och det kommer typ bli ljusbruna/ guldblonda slingor... ser faktiskt helt okej ut! :P så på Torsdag halv 3 har jag tid, och då blir det toppen! dagen innan studenten! :D
Jag läängtar! så nu ska jag njuta av mina sista dagar som brunett! haha
nu sitter jag här och ska skriva lite på min bokrecension, får väl se hur det går! hahaa
Kollar på hockey just nu! :D


Du borde faktiskt färga baby blåa slingor någongång! skiiit fint! :D:D:D

Kommentarer
Anna Lincoln

hahahahhahhaa! det ser ju typ grått ut ! :D men ja blåa slingor nääästa! :D

2010-05-22 16:56:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0