DIN DAG IDAG!!

Ojdå, det var mycket längesen jag gjorde ett inlägg innan skolan! :D men nu hinner jag faktiskt!
Igår var det Wallander, så somnade lite sent igår, inte så konstigt att jag är så trött nu då...
På onsdag fick Anna tid att färga håret, så då drar jag dit så hon får kolla hur jag vill göra med mitt hår, och bokar tid! :D
Nu är det nära, haha

Idag är det en träningsdag, men det skiter jag faktiskt i eftersom idag är det lillens födelsedag!! :D
ÄNTLIGEN ÄR DU 18 VÄNNEN, SOM DU LÄNGTAT! :D hahaha
STORT GRATTIS TILL DEJ!!

Nej nu ska jag och syrran prommis till school xD
Vi får väl höras senare, för jag kommer inte orka hålla på med datan, eftersom vi inte har någon lektion! =)


Du är så jävla sköön! =)

Kommentarer
jeessiiicaa karlsson

wiiiie taack bästa madde!!! :D

du och jag tillsammans - oslagbar komboooo! <3

2010-05-10 21:37:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0