FIXAR DAGEN!

Jag har väldens bästa mamma! :D
Hon har precis peelat mina händer och fötter och fixat mitt nagelack, så äntligen är jag fin! =)
Men om jag känner mig själv rätt så kommer detta inte att hålla till syrrans student! =)

Juste, snackade med dom hr spanjorerna idag på spanskan, det var faktiskt väldigt roligt, och det bästa av allt var att hon frågade mig när jag fyllde år, och jag svarade, då fyllde hon år på samma dag! och hon var också född 1994 :O
vad fan ör oddsen egentligen? aja, riktigt coolt faktiskt! haha
Lite svårt att förstå dom när dom snackade så jävla snabbt och sen med ett uttal som vi inte är vana vid, så man fattar inte ens orden fast man hört dom förr! :D haha
Nu ska jag försöka skriva lite mer på Psykologin, frår väl se hur det går, för jag hittar verkligen inge mer att skriva till, men det får väl gå! =) haha
Vi får höras lite senare! ska kolla med pappa också om han har köpt kameran idag? annars måste han fan göra det i morgon! haha


Nu är bara frågan vad man ska ha på sig på studenden :O

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0