FÖDELSEFIKA OCH SOL!

Okej, nu ska jag väl ta och skriva lite om min underbara dag!
Det började kanske inte så jätte bra, nationella i Matte som inte gick bra alls, inte något oväntat, men men!
Sen åkte jag marcus och elise till stationen för att möta upp födelsedagsbarnet ANNA!
Vi fyra drog sedan till väsby ett tag och shoppade lite, blev faktiskt lite nödvändiga saker för min del så jag är nöjd,
Blev ett par shorts och en bikini, ME LIKE.
Marcus hittade sina skor och Elise fick också hitta sin bikini =)
Anna skulle byta sina sjuukt snygga skor, men fanns inte i den storleken hon ville /:
Aja, sen drog jag med Anna hem för lite födelsedagsfika och hjälpa till med packningen lite... 
Mycket gott fika blev det och väldigt trevligt var det, man märkte på Anna att hon började få lite resefeber, men det var roligt, en kvart kvar till dom ska åka och hon var inte klar med packningen :O hahaaha
Så var det att säga hejdå, och ni som vet så är jag jävligt känslig, och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna /:
Du är världsbäst Anna Enger- Sällberg!!

Anna och Frida skulle hem till Denise senare så jag stannade med dom ett tag! sen var det tåget hem, och då fick jag ett ryck att städa och fixa i min gaderob!
Hur mycket träningskläder/mjukiskläder får man ha egentligen :O fyra överfulla trådbackar!
Ändå kastade jag och syrran en hel svart påse, men nu är det rent och fint, i morgon blir det att STORSTÄDA rummet, ett måste för syrran tar ju studenten nästa vecka och det kommer vara en massa folk här!
trevligt trevligt!...
så när det var klart, drog vi ner till coop och köpte oss lite glass och chips, skön promenad med världens bästa syster...

Nu är det bara jag pappa och Lollo hemma, vi kollar lite film och bara tar det lungt, jag ska väl skriva klart min bokrecension m.m.
Shit vad det har hänt mycket idag, känner mig väldigt duktig faktiskt!
Imorgon ska jag upp ganska tidigt för att åka till Daniella och snacka om mitt hår, AnnaL ska färga också, och du kommer vara jätte fin i blont gumman!!

nu ska jag sluta skriva och börja skriva på bokre...

Buddha Shorts SEK 159, Rut m.fl. - NELLY.COM

Fast sitter mycket finare på, då dom är lite tajtare!

har tyvärr ingen bild på bikinin, och orkar inte ta kort på den, kanske får se den i nästa inlägg! =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0