fucking everything!

TJA TJA!
Länge sen jag skrev nu känns det som, kommer inte ens ihåg om jag har skrivit någonting idag, men fan det är så jävla mycket som händer dom här dagarna så jag hinner knappt själv med! :D
aa idag började vi med att avsluta våran "sigtunakamp" och jag knep till mig tredje platsen! :D
Grym! haha
Sen var det bara ett skit äckligt psykologi prov, sen var min dag slut! xD
Men dom som ska börja på elit nästa år hade tester idag så jag var väl med dom! och det var skit roligt, ni har ju säkert sätt filmerna på min face! :D
Sen åkte jag hem, blev lite sent kanske, och jag bestämde med felicia att vi skulle ut och springa! skönt var det, och vi sprang i backe! vi hade båda samma schema! =)
nu sitter jag här med både marcus och anton i soffan och kollar efterlyst :P
Kollar på lite kameror nu också, riktigt riktigt sugen att kirra den nu till lollos student, eken sommaren! :D
Ska snacka lite med pappa, har letat vilken jag vill ha nu! så det är bara att köpa den! haha

Juste, igår städade vi i typ heela rosersberg också! :S skiit äckligt och jobbigt, men det jobbigaste är att vi ska göra samma sak i morgon fast i norrbacka! EUW


Hittade en "nergrävd" bil, skit läskigt faktiskt!    Fan vad jobbigt det var! :O

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0